welcome to ceritabudakbarunakup . keep in touch . follow me ,

Thursday, October 28, 2010

yesterday + today !


huhu yaww ! 
yesterday hari yang paling segan dan bengang !
pagi-pagi dah bangun pegi kedai ckp kat makcik NASI GORENG TELUR?
then makcik 2 buat muke hah? 
seb bek aku cepat catch up , aku cepat2 cakap
EH , NASI LEMAK TELUR ! 
haha .
MAMAI punye pasal la . 
adoi !

petang 2 plak .
A***
buad dia punya pangai kuang ajo dia .
mulut maen lepas je .
mmg nak bgi penyepak dah
tpi malas la .
dia byk supporter !

huhu



hari ni plak . 
hari paling kecewa aku . 
aku train setahun lebey dekat 2 tahun .
hari ni game ke 3 aku .
game 1 n 2 kene puji nan senior
tpi game 3 ni .
aku kene maki 
aku ckp pe salah aku? teruk sanad ke? aku ade tackle! aku ade bwk bola sume! huhu ( dlm hati je )
then aku mmg xleyh time dia ckp dari tgh hari tdi 12.00 p.m smpai sekarang 8.13 p.m!
TIDAK !!!!!!!!

No comments: