welcome to ceritabudakbarunakup . keep in touch . follow me ,

Friday, February 25, 2011

2 months in SEMETRIK

pejam celik pejam celik sedar sedar dah dekat dua bulan aku dok kat semetrik 2 . macam macam la aku pelajari and kejadian yang aku alami . hahaha . xpe 400 ratus orang jea tahu *lutfi cakap . HAHAHA ! . erm , aku mula rasa happy dok sana bile dah start sek . time tu la macam2 orang aku jumpa kah3 . tpi ada satu budak ni , aku bwu jea kenal tros rapat . al-maklum satu dorm hahaha . tpi sampai lah 22-2 dia tukar sek . gi mrsm baling . malam dia pindah 2 . mmg sunyi la dorm 2 . xde orang nak memekak . hahaha . sedeyh weyh . dia pown nanes gak time nak tggal kan kitaorg 2 . bukan 2 jea . benda benda pown ada . tpi xyah la cite xbgoz KAH3 . nak tahu cerita masok la asrama yang berdekatan . mesti korang akan rasa pengalaman tu . tpi aku xpenah kene lagi lahh . hahahaha . *not pretending like i'm belagak hahahaha . dah dah xtau nak cakap ape . ni pown dah merepek dah ni . :P

No comments: