welcome to ceritabudakbarunakup . keep in touch . follow me ,

Sunday, February 27, 2011

hey kao !

hey . aku punye suke la aku nak pegi ke xnak . yang nak kayuh nye bukan ko . aku gak . haihhh . udah lahh bila terserempak bleyh plak cakap aku ni anak manja la ape la . pastu sedap jea nak cakap macam aku xpenah dok teknik . heyy . kao laen lah ! aku laen ! xsemestinya aku dok teknik serupa nan macam mana ko dok teknik dulu ! grrr . naseb jea , budak2 laen paham . bukan macam korang tahu nak ajak . bila xnak pegi marah n mengutuk ! F*** ! grrr ! ....

.........

harini aku nak balik dah . hahaha . xtahu nak balik pukul bape ? mcam2 yang bermain dalam pale otak aku ni . sapa warden harini? pak guard plak sapa? hadoii . nak sorok macam mane ? hishhh . susah tol teknik gerik ni . kalau outing punye lahh senang . ase nak shepak jea peraturan 2 . udah lerr nak baju putih sume lahh ape lahhh . padehal sek laen xde rumit macam ni . seb bek aku happy dok sana kalau x . habih lahh . hancur sume pengorbanan . KAH3

No comments: