welcome to ceritabudakbarunakup . keep in touch . follow me ,

Wednesday, March 16, 2011

books? nooo


huhu . dah dekat 5 hari aku dok rumah sekali pown aku xpandang buku . HAHA . sememangnya aku xnak bukak buku kalau boleyh tpi apakan daya . dua tahun jea lagi aku dok kat sekolah . lepas 2 entah kemana la aku . kalau terok lingkop lahh hidop aku . i'm so scared if that happen . nooo . nooo . haha dah tu ape lagi pegi la mentelaah buku plak adib nihh . ish3 . ni x tiap2 hari online xbohsan kew? actually bohsan gak HAHA . btw , seronok online ni . dapat kacau orang , dapat gadoh dengan orang macam2 lahh . haha . back 2 the topics , books? ini jelah masenye nak berbakti kat family kan? cos itu stage pertama kite . bile stage pertama lepas dengan JAYAnya conferm lahh xde masalah lepas 2 ken? so hoping that aku akan rajin bukak buku lepas balik dari cuti ni . hehe . wish me luck :)

No comments: