welcome to ceritabudakbarunakup . keep in touch . follow me ,

Sunday, May 1, 2011

a day to kl ( kenduri )

haha . tgk tajuk tuhh . mesti korang pelik kan? gi kl or gi kenduri . actually nak gi kenduri . so aku n my parents naek lahh train pegi sana . nanti ada kakak ambik kan . so naek lahh ets . first time naek train time hujan layan weyhh hahaha . chantek giler pemandangan . ermm tpi slek ada india yang xtahu jgn anak n xtahu jage BAU BADAN aku sabar je lahh kan . bleyh tahan tahap bengang gak lahh seb bek ade awek sebelah yang chumel tuhh . cover cover lahh gak HAHA . btw aku dok sorang kat double set tuhh . privacy sungguh :P . hak3 . so arrive there 510 . tepat pada waktu yg dijangkakan . smpai smpai tros cari MC'D well favourite tuhh . can't miss . hik3 . so smbil tuhh menunggu kakak saya lahh ape lagi . dia smpai dalam pukul 6 gtu . lama kan? haha . bleyh tahan geram nye . grrr . ermm . at night my dad plan nak gi umah orang kahwin tuhh bab esok maybe xsempat nak kejar kenduri dekat bidor pulak . last2 dorang xde kat rumah . dorang gerak gi semenyih . HAHA . tempat P.J . . . so perut dah lapar my mom mahu makan ikan bakar . then akak i pown bawak lahh gi makan SEKINCHAN kat puchong tuhh .... haha . well aku dah selalu dgr kakak aku makan situ tpi xpenah pegi nihh lahh first time . tgk2 lauknye bakar sahaja . owhh tidak semestinya aku xkenyang . aku tahu lama dahh HAHA . before eating lagihh . . . perut besar btoi kan? HAHA .

 

ni lahh kedai nye . atas tuhh aku xtahu fungsi dia apa . HAHA . well ni aku curi kat tenet jea . tpi mmg kedai yg ni yea . bukan kat tempat laen . . .

then esok tuhh pegi lahh ke rumah orang kahwin yg first kat sentul tuhh . sembang kejap jea . dalam 45 minit maybe ? pastu ca lo be teh kea bidor HAHA . smpai bidor dalam 1230 gtuhh . . . dok kat situ lama gak 1 jam 30 minit ada kud . tah xtahu . HAHA . tpi yg penting aku nak bgitahu kat korang pada 1 MEI 2011 . hidup ku penuh dengan AISKRIM . pagi BR . tghhari kenduri punye aiskrim . malam MC FLURRY . hahaha . 

1 comment:

Fareya Baharudin said...

oo kat sni ke restoran nyer!aishhh jenuh la cari :p