welcome to ceritabudakbarunakup . keep in touch . follow me ,

Thursday, December 9, 2010

2 more cycling event ! HOHO

hey hoy hai boooo . HAHA . saya MUHAMMAD ADIB ingin melebarkan sayap dalam bidang cycling dengan mempromote ia nya di blog saya dengan bahasa melayu baku . ! yaeh ! (baku la sanad) . sudah sudah berhenti merepek .

haha . SELASA bersamaan 7 hari bulan 12 . saya telah mengayuh sejauh 60 kilometer (hampir la) ini sumea gara gara razzin yang mahu pulang ikut jalan lain . okea . kami cycling ke sri iskandar . sampai sampai tros order .

aku : MAMAK ! maggi goreng satu !
mamak : oke minum ?
aku : sirap limau satu .

oke . aku makan punye makan . HUJAN lebat . kitaorg pown lepak la kat mamak 2 . pot pet pot pet . aku dah bosan . ape lagi . dei MAMAK ! roti satu banjir ! .haha . 5 minit pastu sampai . ngap ! erp . kenyang . hahaha . pas2 kitaorg pown patah balik gi UTP . 1 km je dari taman meru .


hah buley la 2 . hahah . lupe nak cakap . aku xperasan yang kali ni aku makan xbukak golve ! hahahaha . bodo tol . seb bek xde sapa perasan termasok mmbr cycling aku . . .

lepas kami pusing satu utp . kitaorg balik ikut kampung bali . RAZZIN punye jalan ! HAHA . dok dalam kawasan adeq beradeq hutan bape jam tah . agak 24 km kud . jalan plak sunyi jerr . err SERAM ! smpai je BATU GAJAH kami serang RESTORAN KALPAKA ! sebelah marrybrown ye . ni dia rekod cycling KAMI !

lihat ! 56.25 kilometer !

No comments: