welcome to ceritabudakbarunakup . keep in touch . follow me ,

Thursday, December 9, 2010

PAPAN a.k.a PAPPEN !

kalau ada baca post lepas . aku tulis 2 more cycling event ! ada kan? kalau x perasan pegi tgk . ada x? ada kan? HAHA . ni la dia . event nye . besh o . pagi 705 aku dah kuar umah . pegi umah razzin dalam 10 minit je . umah dia kat kampung bendera . AKHIRNYA aku tau mana tempat 2 . !  so dok rest kejap 5 minit . aku ajak razzin tunjuk umah ADILAH AZMAN AMINUDDIN ! kawan sepermainan RAZZIN time depa TADIKA ! BAHAHA . mesti chumel si ADEL 2 . :P kih3 . okea okea back to the topic ! so gerak dari kampung bendara sampai umah arip kat bgp 2 . dalam 740 . dok2 lam 10 minit tros gerak pi RESTORAN AMIRUDDIN ! . dei MAMAK ! roti 2 banjir ! . fuh melekat ! HAHA . gerak pegi pappen pukul 800 sampai sana pukul 840 . biasa la berhenti snap gambar lagi sume . mana xnye . jenoh mencari xsampai2 waterfall nye ! GRR . hahaha . smpai2 , aku la mandi dulu . FUH air dia . sejuk dorh . kalau aku tau . xmandi dari umah lagi bgoz ! HAHA . dan yang paling besh ! kami bertiga je kat situ . HAHA .


BAHAN BUKTI UNTUK DIBUKTIKAN KEPADA SELURUH RAKAN RAKAN . ! HAHA . ( POYO )

No comments: